آموزش تولید محتوا

شت‌ کوین چیست؟

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵ ب.ظ

Shitcoin چیست؟
واژه shitcoin به یک ارز رمزنگاری شده با ارزش کم یا بدون ارز دیجیتالی اشاره می کند که هیچ هدفی فوری و قابل تشخیص ندارد. این کلمه یک اصطلاح تحقیرآمیز است که اغلب برای توصیف آلتکوین یا ارزهای رمزپایه استفاده می شود که پس از محبوبیت بیت کوین ایجاد شده است.


کاهش ارزش یک شت کوین اغلب به دلیل عدم موفقیت سرمایه گذاران است زیرا این محصول با حسن نیت ایجاد نشده است یا به دلیل قیمت آن بر اساس حدس و گمان است. بنابراین ، این ارزها سرمایه گذاری بدی محسوب می شوند.


غذاهای کلیدی
شیت کوین یک ارز رمزنگاری شده با ارزش کمی یا بدون ارز دیجیتال است که هیچ هدف فوری و قابل تشخیصی ندارد.
این اصطلاح اغلب برای توصیف آلت کوین یا ارزهای رمزنگاری شده پس از محبوبیت بیت کوین ایجاد می شود.
ویژگی های شیت کوین ها افزایش کوتاه مدت قیمت و متعاقب آن تهوع ناشی از سرمایه گذاران است که می خواهند از سود کوتاه مدت استفاده کنند.
نحوه کار Shitcoins
علاقه به ارزهای رمزنگاری شده از زمان معرفی بیت کوین در سال 2009 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. موفقیت آنها در کسب و کارهایی ایجاد شده است که به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین برای ایجاد آلت کوین های خود هستند ، که دارایی های دیجیتالی هستند و از طراحی اولیه بیت کوین جلوگیری می کنند. توسعه دهندگان معمولاً تعداد توکن هایی را که در نهایت در دسترس قرار می گیرند اعلام می کنند - میزان عرضه بیت کوین 21 میلیون است ، در حالی که عرضه اتر 18 میلیون در سال است.

تعیین محدودیت عرضه ، کمیابی ایجاد می کند ، زیرا سرمایه گذاران می دانند که توکن های اضافی پس از یک نقطه خاص ایجاد نمی شوند. توکن های بیشتر از لحاظ نظری ارزش دارایی های آنها را کاهش می دهد ، به همان ترتیب که انتشار جدید سهام ممکن است ارزش یک سهم از سهام را کاهش دهد.

با ثابت بودن عرضه آلت کوین ، ارزش آن باید به تقاضا بستگی داشته باشد. اما از آنجا که اکثر ارزهای رمزنگاری شده کاربرد محدودی دارند-خرید و فروش کالا و خدمات در دنیای واقعی با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده هنوز یک امر معمول نیست-ارزش آنها بر اساس حدس و گمان محض است. بنابراین ، شیت کوین چیزی است که مردم می گویند فقط به دلیل وجود آن ارزشمند است.


 ارزهای رمزنگاری شده کاربرد محدود و کاربردی دارند و ارزش آنها صرفاً بر اساس حدس و گمان است.
تشخیص شیت کوین ها به راحتی امکان پذیر است زیرا از الگوی خاصی پیروی می کنند. اگرچه ممکن است هنگام عرضه یک سکه علاقه ای به آن وجود داشته باشد ، اما قیمت آن نسبتاً ثابت باقی می ماند. اما با افزایش سرمایه گذاران ، قیمت در مدت زمان کوتاهی به طور تصاعدی افزایش می یابد. پس از آن سرمایه گذاران سکه های خود را برای سرمایه گذاری در سود کوتاه مدت رها می کنند.

بعید به نظر می رسد که توسعه و بازاریابی آلت کوین هایی که روزی به عنوان شیت کوین در نظر گرفته می شوند تا زمانی که علاقه به ارزهای رمزنگاری شده همچنان زیاد است ، کند شود. برخی از دولتها ، به ویژه دولتهای کره جنوبی و چین ، علاقه زیادی به از بین بردن عملیات استخراج ارزهای رمزنگاری شده دارند ، در حالی که برخی دیگر ، مانند ژاپن ، استفاده از ارزهای رمزنگاری شده را در بازار وسیع ترغیب کرده اند.

ملاحظات ویژه
به دلیل بازار ارزهای رمزنگاری شده-که ممکن است سرمایه گذاران در کشیدن قرینه های تاریخی با آن مشکل داشته باشند-و از آنجا که فناوری زیربنایی مورد استفاده برای مدیریت بلاک چین ممکن است توسط درصد زیادی از سرمایه گذاران به خوبی درک نشود ، فضای زیادی برای سوء استفاده وجود دارد. تشخیص اینکه آیا یک ارز رمزنگاری شده قابل اجرا است یا برای سرمایه گذاران فریبنده ایجاد شده است ، دشوار است.

ارزیابی اینکه چرا یک آلت کوین با قیمتی خاص ارزش گذاری می شود ، نیاز به رویکرد متفاوتی نسبت به تعیین قیمت اوراق بهادار یا ارزهای سنتی دارد. آلت کوین ها توسط دولت ها پشتیبانی نمی شوند ، بدین معنا که سرمایه گذاران نمی توانند به رشد تولید ناخالص داخلی (سطح تولید ناخالص داخلی) ، سطح بدهی ها یا تورم نگاه کنند تا تعیین کنند که آیا آلت کوین کم ارزش یا بیش از حد ارزش گذاری شده است یا خیر.

ابهام این که آیا آلت کوین در واقع ارزشمند است ، این است که اکثر اطلاعات مربوط به آلت کوین ها در اینترنت یافت می شود ، جایی که تشخیص درست بودن اطلاعات یا ساختن آنها به منظور ایجاد سر و صدا دشوار است.

بدون ریسک با 100000 دلار پول نقد مجازی رقابت کنید
مهارت های تجاری خود را با شبیه ساز سهام رایگان ما آزمایش کنید. با هزاران معامله گر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به سمت بالا تغییر دهید! قبل از شروع به خطر انداختن پول خود ، معاملات خود را در یک محیط مجازی انجام دهید. استراتژی های معاملاتی را طوری تمرین کنید که وقتی آماده ورود به بازار واقعی هستید ، تمرین مورد نیاز خود را انجام داده باشید. شبیه ساز سهام ما را امروز امتحان کنید >>

منابع مقاله
شرایط مرتبط
آلت کوین
آلت کوین یک ارز رمزنگاری متناوب غیر از بیت کوین است. با Altcoins ، نحوه عملکرد آنها و محبوب ترین آنها آشنا شوید. بیشتر
Stellar چیست؟
Stellar ، که شباهت هایی با ریپل دارد ، یک پلت فرم کم هزینه ، منبع باز و DLT است. بیشتر
بیسکوین چیست؟
Basecoin ، که به Basis نیز معروف است ، یک ارز رمزنگاری شده بود که پروتکل آن برای ثابت نگه داشتن قیمت آن طراحی شده بود. بیشتر
رمز رمز چیست؟
توکن های رمزنگاری نمایشی از یک دارایی خاص یا یک ابزار مفید در بلاک چین هستند. بیشتر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۴
استراتژیست محتوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی