آموزش تولید محتوا

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

چرا سئو سایت فروشگاهی مهم است؟


بسیاری از مردم هنگام نیاز به محصول یا خدمات به سراغ موتورهای جست و جو و به طور خاص گوگل می روند. آن ها به دنبال محصولات، نکات، مقایسه و سایر اطلاعات هستند تا به آن ها در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنند.
اگر وب سایت شما در نتایج SERP (نتایج گوگل) نمایش داده نشود، بخش اعظمی از مشتریان خود را از دست خواهید داد. طراحی سایت فروشگاهی بدون سئو، همانند پاساژ زدن در بیابان است!


با کمک سئو مردم راحت تر می توانند خدمات و محصولات شما را پیدا کنند و می توانید به افراد بیشتری خدمات و محصولات سایت خود را عرضه کنید. سئو سایت فروشگاهی اولین مانع برای دستیابی به مشتریان بیشتر را برطرف می کند.
حالا با توجه به اهمیت سئو سایت فروشگاهی قصد داریم تمامی نکات لازم برای قرار گیری یک وب سایت فروشگاهی در صدر نتایج گوگل را بیان کنیم.

تحقیق کلمات کلیدی


سئو سایت فروشگاهی مانند تمام سایت ها با تحقیق کلمات کلیدی آغاز می شود. برای رسیدن به مشتریان، شما میبایست کلماتی را که آن ها برای یافتن محصولات و خدمات شما در گوگل سرچ می کنند را پیدا کنید. در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی از کلمات کلیدی طولانی( long tail keyword) غافل نشوید.
برای یافتن کلمات کلیدی می توانید از پیشنهادات گوگل استفاده کنید. همچنین می توانید از تحلیل رقبا کلمات مهم را پیدا کنید. روش کاربه این گونه است که وب سایت چندین رقیب خود را مشاهه کنید و صفحات دسته بندی و محصولات آن ها را تحلیل کنید. URL، عنوان صفحه و کلمات به کار در متن توجه کنید. زیرا کلمات کلیدی در این مکان ها جای می گیرند.

به علاوه شما می توانید با استفاده از ابزارهای آنلاین که برخی از آن ها پولی هستند، کلمات مهم کسب و کار خود را بیابید. این ابزارها عبارتند از:

قدم بعدی تعیین صفحات برای هر کلمه کلیدی است. در این مرحله می بایست خیلی دقت کنید. کلمات را درست در سر جای خود قرار دهید. کلمه اصلی کسب و کار خود را در صفحه اصلی و کلمات کلی تر را در صفحات category و کلمات با جزییات بیشتر را در صفحات محصول هدف گذاری کنید.

 

آموزش سئو وبسایت های فروشگاهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۴۷
استراتژیست محتوا